Kalite Yönetimi

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Ulusal ve Uluslararası kalite standartlarında sağlık hizmeti sunmak,
  • Hasta ve yakınlarının haklarını korumak memnuniyetlerini sağlamak, tedavinin her aşamasında bilgilendirmek ve eğitmek,
  • Çalışanlarımıza huzurlu, katılımcı, paylaşımcı bir yönetim ortamı sunarak  memnuniyetlerini sağlamak,
  • Bilimsel ve kanıta dayalı tıp esaslarına göre hizmet vermek ve sürekli gelişimi sağlamak,
  • Hizmetlerimizi çalışanlarımızla beraber ölçümleyerek gerekli iyileştirmeler yapmak,
  • Kaliteli sağlık hizmetini uygun maliyetlerle sunmak,
  • Kalite Yönetim Sistemi şartlarından ödün vermemek, etkinliğini sürekli arttırmak.

 

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİMİZ

Emsey Hospital sahip olduğu son teknolojik alt yapı, çalışan güvenliği,  hasta güvenliği ve mahremiyetini ön planda tutan kaliteli ve güvenilir bir anlayış ile hizmet vermektedir.  Hastanemiz kuruluşundan bu yana sağlıkta kaliteye önem vererek ulusal/Uluslararası Sağlıkta Kalite Standartları kapsamında çalışmalarını sürdürmektedir.

 

Hastanemiz kanıta dayalı güncel tıp uygulamalarıyla, en yüksek kalitede tanı, tedavi ve bakım hizmetleri vererek,  gerek hastalarımız gerekse çalışanlarımız için riskleri azaltarak, memnun hastalar ve mutlu çalışanlarla büyümeye devam etmekte, yeni sertifikasyonları bünyesine katma konusunda çalışmalarını sürdürmektedir.

 

SKS KALİTE YÖNETİMİ

- KALİTEDEN SORUMLU YÖNETİM EKİBİ

- BÖLÜM KALİTE SORUMLULARI

KONSEY-KOMİTE-EKİP-KURUL ÜYE LİSTESİ

- ÖZ DEĞERLENDİRME PLANI

- SAĞLIKTA PERFORMANS VE KALİTE YÖNERGESİ

- HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ YÖNETMELİĞİ

- SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIKTA KALİTE VE AKREDİTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI

- MEMNUNİYET ANKETİ ORANLARIMIZ

SAĞLIKTA KALİTENİN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİNE

- PERFORMANS GÖSTERGELERİ

 

 



Ekleme Tarihi: 30.07.2024
Güncelleme Tarihi: 30.07.2024
Facebook icon Twitter icon Linkedin icon Whatsapp icon
Yukarı